দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱেৰ ১৯ কিলোমিটাৰ দৈৰ্ঘ্যৰ হাৰিয়ানা অংশ উদ্বোধন
“২০২৪ চনৰ তিনিমাহ নৌহওঁতেই ১০ লাখ কোটিতকৈ অধিক মূল্যৰ প্ৰকল্প ৰাষ্ট্ৰৰ নামত উৎসৰ্গা কৰাৰ লগতে আধাৰশিলাও স্থাপন কৰা হৈছে”
“সমস্যাক সম্ভাৱনালৈ ৰূপান্তৰ কৰাটো মোদীৰ গেৰাণ্টি হৈ পৰিছে”
“একবিংশ শতিকাৰ ভাৰত হৈছে বৃহৎ দৃষ্টিভংগী আৰু ডাঙৰ লক্ষ্যৰ ভাৰত”
‘পূৰ্বতে পলম হৈছিল, এতিয়া সময়মতে প্ৰদান কৰা হৈছে। আগতে পলম হৈছিল, এতিয়া উন্নয়ন হৈছে”

ভাৰত মাতা দীৰ্ঘজীৱী হওক।

ভাৰত মাতা দীৰ্ঘজীৱী হওক।

ভাৰত মাতা দীৰ্ঘজীৱী হওক।

হাৰিয়ানাৰ ৰাজ্যপাল বন্দাৰু দত্তাত্ৰেয়জী, কৰ্মঠ মুখ্যমন্ত্ৰী মনোহৰ লালজী, কেন্দ্ৰৰ মোৰ জ্যেষ্ঠ সহকৰ্মী শ্ৰী নীতিন গাডকাৰীজী, ৰাও ইন্দ্ৰজিৎ সিং, কৃষ্ণ পাল গুৰ্জাৰজী, হাৰিয়ানাৰ উপ মুখ্যমন্ত্ৰী দুষ্মন্তজী, বিজেপিৰ ৰাজ্যিক সভাপতি আৰু সংসদৰ মোৰ সহকৰ্মী নায়ব সিং চাইনীজী, আন সকলো গণ্যমান্য ব্যক্তি, আৰু বৃহৎ সংখ্যাত উপস্থিত থকা মোৰ মৰমৰ ভাই-ভনীসকল!

 

মই এতিয়া মোৰ সন্মুখৰ স্ক্ৰীখনলৈ চাই আছিলো, আধুনিক প্ৰযুক্তি সংযোগৰ সহায়ত দেশৰ প্ৰতিটো কোণৰ লাখ লাখ লোকে এই কাৰ্যসূচীৰ সৈতে জড়িত হৈ পৰিছে। এটা সময় আছিল যেতিয়া দিল্লীৰ পৰা বিজ্ঞান ভৱন পৰ্যন্ত কাৰ্যসূচীৰ আয়োজন কৰা হৈছিল আৰু দেশখনে সংযোগ স্থাপন কৰিছিল। সময় সলনি হৈছে, গুৰুগ্ৰামত কাৰ্যসূচী অনুষ্ঠিত হয়, দেশ সংযুক্ত হয়। হাৰিয়ানাই এই সম্ভাৱনা প্ৰদৰ্শন কৰিছে। দেশখনে আজি আধুনিক সংযোগৰ দিশত আৰু এটা ডাঙৰ পদক্ষেপ লৈছে। মই সুখী যে আজি মই দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱে দেশবাসীৰ প্ৰতি উৎসৰ্গা কৰাৰ সুযোগ পাইছো। এই এক্সপ্ৰেছৱেত ৯ হাজাৰ কোটিতকৈও অধিক টকা ব্যয় কৰা হৈছে। আজিৰ পৰা দিল্লী-হাৰিয়ানাৰ মাজত যান-বাহনৰ অভিজ্ঞতা চিৰদিনৰ বাবে সলনি হ'ব। এই আধুনিক এক্সপ্ৰেছৱেই কেৱল ৰে'লতে নহয়, দিল্লী-এনচিআৰৰ লোকসকলৰ জীৱনতো গিয়াৰ সলনি কৰাত কাম কৰিব। এই আধুনিক এক্সপ্ৰেছৱেৰ বাবে মই দিল্লী-এনচিআৰ আৰু হাৰিয়ানাৰ জনসাধাৰণলৈ শুভেচ্ছা জ্ঞাপন কৰিছো।

 

বন্ধুসকল,

আগৰ চৰকাৰবোৰে এটা সৰু পৰিকল্পনা আৰু এটা সৰু কাৰ্যসূচী কৰিছিল আৰু ইয়াৰ ঢাক-ঢোল পাঁচ বছৰলৈ বজাইছিল। একে সময়তে, বিজেপি চৰকাৰে যি গতিত কাম কৰি আছে তাৰ ফলত আধাৰশিলা স্থাপন আৰু সমৰ্পণৰ সময় হ্ৰাস পাইছে, দিন কমি আহিছে। ২০২৪ চনত, ইয়াৰ লোকসকল অধিক বুদ্ধিমান। আপোনালোকে শুনক, ২০২৪ চনত, অৰ্থাৎ ২০২৪ চনৰ তিনি মাহো সম্পূৰ্ণ হোৱা নাই। এতিয়ালৈকে, ১০ লাখ কোটি টকাৰ প্ৰকল্প উদ্বোধন কৰা হৈছে, বা উৎসৰ্গা কৰা হৈছে। আৰু মই যি কৈছো সেয়া হ'ল মই কেৱল সেই প্ৰকল্পবোৰৰ বিষয়ে আলোচনা কৰি আছোঁ যিবোৰত মই নিজেই জড়িত হৈ আছোঁ। ইয়াৰ বাহিৰেও, মোৰ মন্ত্ৰী আৰু আমাৰ মুখ্যমন্ত্ৰীসকলে যি কৰিছে সেয়া বেলেগ। আৰু আপোনাসৱে দেখিছে, ৫-৫বছৰত আপোনালোকে ২০১৪ চনৰ আগৰ যুগ কেতিয়াও শুনা বা দেখা নাই, অলপ মনত পেলাওক। আজিও, ১ লাখ কোটি টকাৰো অধিক মূল্যৰ ১০০ৰো অধিক প্ৰকল্প উদ্বোধন কৰা হৈছে বা এদিনতে সমগ্ৰ দেশতে তেওঁলোকৰ আধাৰশিলা স্থাপন কৰা হৈছে। ইয়াৰ ভিতৰত আছে দক্ষিণৰ কৰ্ণাটক, কেৰালা, অন্ধ্ৰ প্ৰদেশ, উত্তৰত হাৰিয়ানা আৰু উত্তৰ প্ৰদেশ, পূবত বিহাৰ আৰু বংগ, আৰু পশ্চিমে মহাৰাষ্ট্ৰ, পঞ্জাৱ আৰু ৰাজস্থান। আজি উদ্বোধনী অনুষ্ঠানত ৰাজস্থানৰ অমৃতসৰ-ভাটিন্দা-জামনগৰ কৰিডৰৰ দৈৰ্ঘ্য ৫৪০ কিলোমিটাৰলৈ বৃদ্ধি কৰা হ'ব। বেংগালুৰু ৰিং ৰোডৰ বিকাশে যান-বাহনৰ অসুবিধা যথেষ্ট পৰিমাণে হ্ৰাস কৰিব। পূবৰ পৰা পশ্চিমলৈ, উত্তৰৰ পৰা দক্ষিণলৈ ইমানবোৰ উন্নয়নমূলক আঁচনিৰ বাবে মই সকলো ৰাজ্যৰ কোটি কোটি নাগৰিকক অভিনন্দন জনাইছো।

 

বন্ধুসকল,

সমস্যা আৰু সম্ভাৱনাৰ মাজত কেৱল চিন্তাৰ পাৰ্থক্য আছে। আৰু সমস্যাবোৰক সম্ভাৱনালৈ পৰিৱৰ্তন কৰাটো, এয়া হৈছে মোদীৰ গেৰাণ্টি। দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱে নিজেই ইয়াৰ এক উৎকৃষ্ট উদাহৰণ। আজি, য'ত দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱে নিৰ্মাণ কৰা হৈছে, এটা সময়ত মানুহে সন্ধিয়াৰ পিছত ইয়ালৈ নাহিছিল। টেক্সি চালকসকলেও ইয়ালৈ আহিবলৈ অনিচ্ছা প্ৰকাশ কৰিছিল। এই গোটেই অঞ্চলটো অসুৰক্ষিত বুলি গণ্য কৰা হৈছিল। কিন্তু, আজি বহুতো ডাঙৰ কোম্পানী ইয়ালৈ আহি তেওঁলোকৰ প্ৰকল্প স্থাপন কৰিছে। এই ক্ষেত্ৰখনে এনচিআৰৰ দ্ৰুততম বিকাশশীল এলেকাত চামিল হৈছে। এই এক্সপ্ৰেছৱেই দিল্লীৰ ইন্দিৰা গান্ধী আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বিমান বন্দৰৰ সৈতে যোগাযোগ ব্যৱস্থা উন্নত কৰিব। ই এনচিআৰৰ একত্ৰীকৰণ উন্নত কৰিব আৰু অৰ্থনৈতিক কাৰ্যকলাপে ইয়াত গতি লাভ কৰিব।

 

আৰু বন্ধুসকল,

যেতিয়া দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱে দিল্লী-মুম্বাই এক্সপ্ৰেছৱেৰ সৈতে সংযোগ হ'ব, এক নতুন অধ্যায়ৰ সূচনা হ'ব। সমগ্ৰ পশ্চিম ভাৰতত, এই কৰিডৰে উদ্যোগ আৰু ৰপ্তানিক এক নতুন শক্তি প্ৰদান কৰাৰ বাবে কাম কৰিব। মই হাৰিয়ানা চৰকাৰ আৰু বিশেষকৈ মুখ্যমন্ত্ৰী মনোহৰ লালজীৰ এই এক্সপ্ৰেছৱে নিৰ্মাণৰ ক্ষেত্ৰত তৎপৰতাৰ প্ৰশংসা কৰিম। মনোহৰ লালজীয়ে যিদৰে হাৰিয়ানাৰ উন্নয়নৰ বাবে দিন-ৰাতি কাম কৰি আহিছে, তেওঁ ৰাজ্যখনত আধুনিক আন্তঃগাঁথনিৰ এক বৃহৎ নেটৱৰ্ক সৃষ্টি কৰিছে। আৰু মনোহৰ লালজী আৰু মই বহুত পুৰণি বন্ধু, কাৰ্পেটত শোৱাৰ সময়তো আমি একেলগে কাম কৰিছিলো। আৰু মনোহৰ লালজীৰ এখন মটৰ চাইকেল আছিল, সেয়েহে তেওঁ মটৰ চাইকেল চলাইছিল, মই পিছফালে বহিছিলো। তেওঁ ৰোহতকৰ পৰা যাত্ৰা আৰম্ভ কৰি গুৰুগ্ৰামত ৰৈছিল। আমাৰ সঘনাই হাৰিয়ানা ভ্ৰমণ মটৰ চাইকেলত হৈছিল। আৰু মোৰ মনত আছে যে সেই সময়ত আমি মটৰ চাইকেলত গুৰুগ্ৰামলৈ আহিছিলো, ৰাস্তাবোৰ সৰু আছিল আৰু বহু অসুবিধা হৈছিল। আজি মই সুখী যে আমিও একেলগে আছো আৰু আপোনাসৱৰ ভৱিষ্যতো একেলগে আছে। হাৰিয়ানাৰ ৰাজ্য চৰকাৰে মনোহৰজীৰ নেতৃত্বত উন্নত হাৰিয়ানা-বিকশিত ভাৰতৰ মূল মন্ত্ৰটো নিৰন্তৰ শক্তিশালী কৰি আহিছে।

 

বন্ধুসকল,

একবিংশ শতিকাৰ ভাৰত হৈছে এক দূৰদৃষ্টিৰ ভাৰত। এনেকুৱা এখন ভাৰত যাৰ লক্ষ্য বহু বেছি। আজিৰ ভাৰতে প্ৰগতিৰ গতিৰ সৈতে আপোচ কৰিব নোৱাৰে। আৰু আপোনাসৱে মোক ভালদৰে চিনি পাইছে, মোক চিনি পাইছে আৰু মোক ভালদৰে বুজি পাইছে। আপোনাসৱে নিশ্চয় দেখিছে যে মই সৰু বুলি ভাবিব নোৱাৰো, বা মই তুচ্ছ সপোন দেখিব নোৱাৰো, বা মোৰ তুচ্ছ চিন্তাও নাই। মই যি কৰিব বিচাৰো, মই বিৰাট বিচাৰো, মই ডাঙৰ বিচাৰো, দ্ৰুত গতিত বিচাৰো। কাৰণ মই ২০৪৭ চনত ভাৰতক এক উন্নত ভাৰত হিচাপে চাব লাগিব। আপোনাসৱে আপোনাসৱৰ সন্তানৰ উজ্জ্বল ভৱিষ্যতৰ বাবে কঠোৰ পৰিশ্ৰম কৰিব লাগিব।  

 

বন্ধুসকল,

এই গতি বৃদ্ধিৰ বাবে, আমি দিল্লী-এনচিআৰত সামগ্ৰিক দৃষ্টিভংগীৰে আন্তঃগাঁথনি উন্নয়নৰ কাম আৰম্ভ কৰিছো। আমি নিৰ্ধাৰিত সময়সীমাৰ ভিতৰত ডাঙৰ প্ৰকল্পবোৰ সম্পূৰ্ণ কৰাৰ লক্ষ্য নিৰ্ধাৰণ কৰিছো। দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱে হওঁক, এটা পেৰিফেৰেল এক্সপ্ৰেছৱে নিৰ্মাণ হওঁক... ইষ্টাৰ্ণ পেৰিফেৰেল এক্সপ্ৰেছৱে হওঁক... দিল্লী মিৰাট এক্সপ্ৰেছৱে আমাৰ চৰকাৰে ইমান ডাঙৰ প্ৰকল্প সম্পূৰ্ণ কৰিছে। আৰু কোভিডৰ ২ বছৰীয়া সংকটৰ মাজত আমি দেশখনক ইমান দ্ৰুতগতিত আগুৱাই নিবলৈ সক্ষম হৈছো। যোৱা ১০ বছৰত দিল্লী-এনচিআৰত ২৩০কিলোমিটাৰৰো অধিক নতুন মেট্ৰ' লাইন আৰম্ভ কৰা হৈছে। জেৱৰত আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বিমানবন্দৰৰ নিৰ্মাণ দ্ৰুত গতিত আগবাঢ়িছে। 'ডিএনডি চোহনা স্পাৰ'ৰ দৰে প্ৰকল্পসমূহো নিৰ্মাণৰ অন্তিম পৰ্যায়ত আছে। এই প্ৰকল্পসমূহে কেৱল যান-বাহনৰ চলাচলেই সহজ নকৰে, লগতে দিল্লী-এনচিআৰত প্ৰদূষণৰ সমস্যাও হ্ৰাস কৰিব।

 

 

বন্ধুসকল,

উন্নয়নশীল ভাৰতত আধুনিক আন্তঃগাঁথনি নিৰ্মাণ আৰু দেশত হ্ৰাস হোৱা দৰিদ্ৰতা দুয়োটা ইটোৰ সৈতে সিটো জড়িত হৈ আছে। যেতিয়া এক্সপ্ৰেছৱেবোৰ গ্ৰাম্য অঞ্চলৰ মাজেৰে পাৰ হয়, যেতিয়া গাওঁবোৰ ভাল ৰাস্তাৰ সৈতে সংযুক্ত হয়, বহুতো নতুন সুযোগ গাওঁসমূহৰ লোকসকলৰ দুৱাৰমুখত উপনীত হয়। আগতে, গাওঁখনৰ লোকসকলে যিকোনো নতুন সুযোগৰ সন্ধানত চহৰলৈ গৈছিল। কিন্তু এতিয়া, সস্তীয়া তথ্য আৰু সংযোগৰ ডিজিটেল আন্তঃগাঁথনিৰ বাবে, গাওঁবোৰত নতুন সম্ভাৱনাৰ জন্ম হৈছে। যেতিয়া চিকিৎসালয়, শৌচালয়, নলৰ পানী আৰু ঘৰবোৰ অভিলেখ গতিত নিৰ্মাণ কৰা হয়, তেতিয়া দৰিদ্ৰতম ব্যক্তিজনেও দেশৰ বিকাশৰ সুফল লাভ কৰে। যেতিয়া মহাবিদ্যালয়, বিশ্ববিদ্যালয় আৰু উদ্যোগৰ দৰে আন্তঃগাঁথনি বৃদ্ধি হয়, ই যুৱপ্ৰজন্মৰ বাবে অগণন সুযোগ আনি দিয়ে। এনেধৰণৰ কেইবাটাও প্ৰচেষ্টাৰ ফলত যোৱা দহ বছৰত ২৫কোটি লোক দৰিদ্ৰতাৰ পৰা মুক্ত হৈছে। আৰু জনসাধাৰণৰ এই প্ৰগতিৰ শক্তিৰ বাবে, আমি একাদশ সৰ্ববৃহৎ অৰ্থনীতিৰ পৰা পঞ্চম সৰ্ববৃহৎ অৰ্থনীতি হৈ পৰিছো।

 

বন্ধুসকল,

দেশত আন্তঃগাঁথনি নিৰ্মাণৰ এই দ্ৰুত গতিয়ে ভাৰতক বিশ্বৰ তৃতীয় সৰ্ববৃহৎ অৰ্থনৈতিক শক্তি হিচাপে গঢ়ি তুলিব। আৰু ইয়াৰ ফলত অধিক নিযুক্তি আৰু স্ব-নিয়োজনৰ সুযোগ সৃষ্টি হ'ব। এইধৰণৰ ইনফ্ৰা, ঘাইপথ আৰু এক্সপ্ৰেছৱেৰ নিৰ্মাণ কৰিবলৈ বৃহৎ সংখ্যক অভিযন্তা আৰু শ্ৰমিকৰ প্ৰয়োজন। চিমেণ্ট, ষ্টীলৰ দৰে উদ্যোগবোৰে এক উৎসাহ লাভ কৰে, তাতো বৃহৎ সংখ্যক যুৱক-যুৱতীয়ে কাম লাভ কৰে। আজি এই এক্সপ্ৰেছৱেবোৰৰ সৈতে ঔদ্যোগিক কৰিডৰ নিৰ্মাণ কৰা হৈছে। নতুন কোম্পানী আৰু কাৰখানাবোৰে দক্ষ যুৱক-যুৱতীসকলৰ বাবে লাখ লাখ চাকৰি সৃষ্টি কৰিছে। ইয়াৰ উপৰিও, ভাল ৰাস্তাই দুচকীয়া বাহন আৰু চাৰিচকীয়া বাহন উদ্যোগক গতি প্ৰদান কৰে। ইয়াৰ পৰা এইটো স্পষ্ট যে আজি যুৱপ্ৰজন্মই ইমানবোৰ নতুন নিযুক্তিৰ সুযোগ লাভ কৰিছে আৰু দেশৰ উৎপাদন খণ্ডই কিমান শক্তি লাভ কৰিছে।

 

বন্ধুসকল,

যদি দেশত কোটি কোটি টকাৰ এই উন্নয়নমূলক কামবোৰক লৈ যদিহে কাৰোবাৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ সমস্যা হৈছে, তেন্তে সেয়া হৈছে কংগ্ৰেছ আৰু ইয়াৰ অহংকাৰী মিত্ৰতা। তেওঁলোকে টোপনি নোহোৱা হৈছে। ইমানবোৰ উন্নয়নমূলক কাম আৰু যদি তেওঁলোকে এটাৰ কথা কয়, মোদীয়ে আৰু ১০টা কাম কৰে। ইমান দ্ৰুতগতিত কাম কৰিব পাৰিনে নোৱাৰি তেওঁলোকে বুজি নাপায়। আৰু সেয়েহে এতিয়া তেওঁলোকৰ উন্নয়নৰ বিষয়বোৰ আলোচনা কৰাৰ শক্তি নাই। আৰু সেইকাৰণে তেওঁলোকে কৈছে যে মোদীয়ে নিৰ্বাচনৰ বাবে কোটি কোটি টকাৰ কাম কৰি আছে। দেশখন ১০ বছৰত ইমান সলনি হৈছে। কিন্তু, কংগ্ৰেছ আৰু ইয়াৰ বন্ধুবৰ্গৰ চশমা সলনি হোৱা নাই। তেওঁৰ চশমাৰ নম্বৰটো এতিয়াও একেই –'অল নেগেটিভ'! 'সকলো ঋণাত্মক'! নেতিবাচকতা আৰু কেৱল নেতিবাচকতা, এইটোৱেই কংগ্ৰেছ আৰু ইণ্ডি মিত্ৰজোঁটৰ চৰিত্ৰ হৈ পৰিছে। এইসকল লোক যিয়ে কেৱল নিৰ্বাচনী ঘোষণাত চৰকাৰ চলাইছিল। ২০০৬ চনত তেওঁলোকে ৰাষ্ট্ৰীয় ঘাইপথ উন্নয়ন প্ৰকল্পৰ অধীনত ১,০০০ কিলোমিটাৰ এক্সপ্ৰেছৱে নিৰ্মাণৰ কথা ঘোষণা কৰে। কিন্তু এই লোকসকলে ঘোষণা কৰি কৰি বাহত সোমাই পৰিছিল। ইষ্টাৰ্ণ পেৰিফেৰেল এক্সপ্ৰেছৱেৰ বিষয়ে ২০০৮ চনত আলোচনা কৰা হৈছিল। কিন্তু, আমাৰ চৰকাৰে ইয়াক ২০১৮চনত সম্পূৰ্ণ কৰিছিল। দ্বাৰকা এক্সপ্ৰেছৱে আৰু নগৰ সম্প্ৰসাৰণ পথৰ কামও ২০বছৰ ধৰি পৰি আছিল। আমাৰ দ্বৈত ইঞ্জিন চৰকাৰে সকলো সমস্যা সমাধান কৰিছে আৰু প্ৰতিটো প্ৰকল্প সম্পূৰ্ণ কৰিছে। আজি, আমাৰ চৰকাৰে সময়মতে আধাৰশিলা সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ সমানে কঠোৰ পৰিশ্ৰম কৰে। আৰু তেতিয়া আমি নিৰ্বাচন আছে নে নাই সেয়া নাচাও। আজি এবাৰ চাওক... দেশৰ গাওঁবোৰ লাখ লাখ কিলোমিটাৰ অপ্টিক ফাইবাৰ কেবলৰ সৈতে সংযুক্ত হৈ পৰিছে। নিৰ্বাচন হওক বা নহওঁক। আজি দেশৰ সৰু চহৰসমূহতো বিমান বন্দৰ নিৰ্মাণ কৰা হৈছে, নিৰ্বাচন অনুষ্ঠিত হওঁক বা নহওঁক। আজি দেশৰ গাঁৱৰ পৰা গাঁৱলৈ পথ নিৰ্মাণ কৰা হৈছে, নিৰ্বাচন অনুষ্ঠিত হওঁক বা নহওঁক। আমি কৰ দাতাৰ প্ৰতিটো পইচাৰ মূল্য জানো, আৰু সেয়েহে আমি নিৰ্ধাৰিত বাজেটৰ ভিতৰত আৰু নিৰ্ধাৰিত সময়ত আঁচনিবোৰ সম্পূৰ্ণ কৰিছো।

 

ইয়াৰ পূৰ্বে, নিৰ্বাচন জিকিবলৈ আন্তঃগাঁথনি ঘোষণা কৰা হৈছিল। এতিয়া নিৰ্বাচনত আন্তঃগাঁথনিৰ কাম সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ কথা কোৱা হয়। এয়া হৈছে নতুন ভাৰত। আগতে পলম হৈছিল, এতিয়া প্ৰবৃদ্ধি হৈছে। আগতে পলম হৈছিল, এতিয়া বিকাশ হৈছে। আজি আমি দেশত ৯ হাজাৰ কিলোমিটাৰ উচ্চ গতিসম্পন্ন কৰিডৰ নিৰ্মাণৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰিছো। ইয়াৰ ভিতৰত, প্ৰায় ৪হাজাৰ কিলোমিটাৰ উচ্চ গতিসম্পন্ন কৰিডৰ সম্পূৰ্ণ হৈছে। ২০০১৪ চনলৈকে, মাত্ৰ ৫খন চহৰত মেট্ৰ' সুবিধা আছিল, আজি ২১ খন চহৰত মেট্ৰ' সুবিধা আছে। এই কামবোৰৰ আঁৰত এক দীঘলীয়া পৰিকল্পনা লাগে, দিন-ৰাতি কঠোৰ পৰিশ্ৰম লাগে। বিকাশৰ দৃষ্টিভংগীৰ পৰাই এইবোৰ ঘটে। যেতিয়া উদ্দেশ্য সঠিক হয় তেতিয়া এইবোৰ ঘটে। পৰৱৰ্তী ৫ বছৰত, উন্নয়নৰ এই গতি বহুগুণে দ্ৰুত হ'ব। সাত দশক ধৰি কংগ্ৰেছে খন্দা গাঁতবোৰ এতিয়া দ্ৰুত গতিত পূৰ্ণ হৈ আছে। পৰৱৰ্তী ৫বছৰত, এই ভেটিত এটা উচ্চ ভৱন নিৰ্মাণৰ কাম কৰা হ'ব। আৰু এইটো মোদীৰ গেৰাণ্টি।

 

বন্ধুসকল,

এই উন্নয়নৰ বাবে মই আপোনালোক সকলোকে অভিনন্দন জনাইছো। আপোনাসৱেই মোৰ সপোন–আমাৰ দেশখন ২০৪৭ চনলৈকে উন্নত হোৱা উচিত। আপোনাসৱ একমতনে... দেশৰ বিকাশ হোৱা উচিত... এইটো হ'ব লাগে নে নহয়? আমাৰ হাৰিয়ানাৰ বিকাশ হোৱা উচিত নে? আমাৰ গুৰুগ্ৰামৰ বিকাশ সাধন কৰিব লাগিব। এই আমাৰ মানেচৰৰ বিকাশ হ'ব লাগে। ভাৰতৰ প্ৰতিটো কোণৰ বিকাশত হব লাগে। ভাৰতৰ প্ৰতিখন গাওঁ বিকশিত কৰিব লাগে। গতিকে বিকাশৰ সেই উদযাপনৰ বাবে, আপোনাসৱৰ মোবাইল ফোনবোৰ মোৰ সৈতে উলিয়াই লওক... আপোনাসৱৰ ম'বাইল ফোনৰ ফ্লাছলাইট অন কৰক আৰু এই বিকাশৰ উত্সৱ উদযাপন কৰিবলৈ আমন্ত্ৰণ জনাওক। চাৰিওফালে, আনকি মঞ্চতো, যিসকলৰ হাতত মোবাইল ফোন আছে, সকলোৰে ম'বাইল ফোনৰ ফ্লাছলাইট জলিব লাগে। এয়া হৈছে এই উন্নয়নৰ এক উৎসৱ, এয়া হৈছে উন্নয়নৰ সংকল্প। এয়া হৈছে আপোনাসৱৰ ভৱিষ্যত প্ৰজন্মৰ উজ্জ্বল ভৱিষ্যতৰ বাবে কঠোৰ পৰিশ্ৰম কৰাৰ, আন্তৰিকতাৰে কাম কৰাৰ এক সংকল্প। মোৰ সৈতে কওক – 

 

ভাৰত মাতা দীৰ্ঘজীৱী হওক।

ভাৰত মাতা দীৰ্ঘজীৱী হওক।

ভাৰত মাতা দীৰ্ঘজীৱী হওক।

বহুত ধন্যবাদ!

 

Explore More
140 crore Indians have taken a collective resolve to build a Viksit Bharat: PM Modi on Independence Day

Popular Speeches

140 crore Indians have taken a collective resolve to build a Viksit Bharat: PM Modi on Independence Day
When PM Modi Fulfilled A Special Request From 101-Year-Old IFS Officer’s Kin In Kuwait

Media Coverage

When PM Modi Fulfilled A Special Request From 101-Year-Old IFS Officer’s Kin In Kuwait
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
চ'ছিয়েল মিডিয়া কৰ্ণাৰ 21 ডিচেম্বৰ 2024
December 21, 2024

Inclusive Progress: Bridging Development, Infrastructure, and Opportunity under the leadership of PM Modi