ভাৰত মাতাৰ জয়
ভাৰত মাতাৰ জয়
কৰ্ণাটকদা সমস্থ জনতগে
নন্না কোটি-কোটি নমস্কাৰগলু !
মঞ্চত বিৰাজমান পূজ্য স্বামীজী, কৰ্ণাটকৰ ৰাজ্যপাল শ্ৰী থাৱাৰচান্দ গেহলটজী, জনপ্ৰিয় মুখ্যমন্ত্ৰী শ্ৰী বাসবৰাজ বোম্মাইজী, প্ৰাক্তন মুখ্যমন্ত্ৰী শ্ৰী য়েদিয়ুৰাপ্পাজী, কেন্দ্ৰীয় কেবিনেটত মোৰ সহকৰ্মী, ৰাজ্য চৰকাৰৰ মন্ত্ৰী, সাংসদ, বিধায়ক, আন সকলো গণ্যমান্য ব্যক্তি তথা বৃহৎ সংখ্যাত উপস্থিত মোৰ মৰমৰ ভাই-ভনীসকল।
এয়া মোৰ সৌভাগ্য যে আজি মই এটা বিশেষ দিনত বেংগালুৰুলৈ অহাৰ সুযোগ পাইছো। আজি কৰ্ণাটকৰ জন্ম জয়ন্তী, দেশৰ দুজন মহান সন্তানৰ জন্মজয়ন্তী। সন্ত কনকদাসজীয়ে আমাৰ সমাজক পথ প্ৰদৰ্শিত কৰিছিল, আনহাতে ওনকে ওবাভাজীয়ে আমাৰ গৌৰৱ, আমাৰ সংস্কৃতিৰ সুৰক্ষাত অৰিহণা যোগাইছিল। মই আকৌ এবাৰ এই দুয়োজন ব্যক্তিত্বক নমস্কাৰ জনাইছো।
বন্ধুসকল,
আজি এই মহান ব্যক্তিসকলক সন্মান জনাই আমি কৰ্ণাটকৰ বেংগালুৰুৰ উন্নয়ন আৰু ঐতিহ্য দুয়োটাকে শক্তিশালী কৰিছো। আজি, কৰ্ণাটকে প্ৰথম মেড ইন ইণ্ডিয়া বন্দে ভাৰত ৰে’ল লাভ কৰিছে। ৰে'লখনে দেশৰ ষ্টাৰ্ট-আপ ৰাজধানী চেন্নাই, বেংগালুৰু আৰু ঐতিহ্যবাহী চহৰ মহীশূৰক সংযোগ কৰিছে। কৰ্ণাটকৰ লোকসকলক অযোধ্যা, প্ৰয়াগৰাজ আৰু কাশীলৈ লৈ যোৱা ভাৰত গৌৰৱ কাশী দৰ্শন ৰে’লো আজিৰ পৰা আৰম্ভ হৈছে। কেম্পেগৌড়া আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বিমানবন্দৰৰ দ্বিতীয় টাৰ্মিনেলটোও আজি উদ্বোধন কৰা হৈছে। মই বিমানবন্দৰৰ নতুন টাৰ্মিনেলৰ কেইখনমান ফটো ছচিয়েল মিডিয়াত পোষ্ট কৰিছিলো। আৰু আজি, তালৈ গৈ, মই অনুভৱ কৰিছিলো যে নতুন টাৰ্মিনেলটো ছবিবোৰত দেখাতকৈ অধিক বিশাল, আধুনিক। এইটো বেংগালুৰুৰ জনসাধাৰণৰ এটা অতি পুৰণি দাবী আছিল যিটো আমাৰ চৰকাৰে এতিয়া পূৰণ কৰি আছে।
বন্ধুসকল,
মই নাদপ্ৰভু কেম্পেগৌড়া জী আৰু তেওঁৰ জলঅভিষেকৰ ১০৮ ফুটৰ মূৰ্তি উন্মোচন কৰাৰ সুযোগ পাইছো। নাদপ্ৰভু কেম্পেগৌড়াৰ এই বিশাল মূৰ্তিটোৱে আমাক ভৱিষ্যতৰ বেংগালুৰুৰ বাবে, ভৱিষ্যতৰ ভাৰতৰ বাবে নিৰন্তৰ ভাৱে কাম কৰিবলৈ অনুপ্ৰাণিত কৰিব।
ভাতৃ আৰু ভগ্নীসকল,
এইটো মোৰ সৌভাগ্য যে আজি মই পুজ্য স্বামীজীক তেওঁ যিদৰে আশীৰ্বাদ কৰিছে, যিদৰে তেওঁ নিজৰ অনুভূতি প্ৰকাশ কৰিছে তাৰ বাবে আন্তৰিক কৃতজ্ঞতা জ্ঞাপন কৰিছো।
বন্ধুসকল,
আজি সমগ্ৰ বিশ্বত ভাৰতৰ পৰিচয় হৈছে ষ্টাৰ্ট-আপৰ বাবে। আৰু ভাৰতৰ এই পৰিচয় শক্তিশালী কৰাৰ ক্ষেত্ৰত আমাৰ বেংগালুৰুৰ এক বৃহৎ ভূমিকা আছে। ষ্টাৰ্ট-আপবোৰ কেৱল এটা কোম্পানী নহয়। ষ্টাৰ্ট-আপবোৰ এক আবেগ। কিবা নতুন কৰাৰ আগ্ৰহ, কিবা বেলেগ চিন্তা কৰাৰ আগ্ৰহ। ষ্টাৰ্ট-আপ হৈছে দেশখনে সন্মুখীন হোৱা প্ৰতিটো প্ৰত্যাহ্বান সমাধান কৰাৰ এক বিশ্বাস। গতিকে বেংগালুৰুয়ে এক ষ্টাৰ্ট-আপ স্পিৰিট প্ৰতিনিধিত্ব কৰে। এই ষ্টাৰ্ট-আপ স্পিৰিটে ভাৰতক আজি বিশ্বৰ এক পৃথক লীগত ৰাখিছে।
ভাতৃ আৰু ভগ্নীসকল,
আজি ইয়াত অনুষ্ঠিত হোৱা কাৰ্যসূচীটো বেংগালুৰুৰ এই যুৱ আত্মাৰ প্ৰতিফলন। আজিৰ পৰা আৰম্ভ হোৱা বন্দে ভাৰত এক্সপ্ৰেছ কেৱল এখন নতুন ৰে'ল নহয়, ই হৈছে নতুন ভাৰতৰ নতুন পৰিচয়। একবিংশ শতিকাত ভাৰতৰ ৰে’লপথ কেনেকুৱা হ'ব তাৰ এয়া এক আভাস। বন্দে ভাৰত এক্সপ্ৰেছ হৈছে এই সত্যৰ প্ৰতীক যে ভাৰতে এতিয়া থমকি যোৱা দিন এৰি গৈছে। ভাৰতে এতিয়া দ্ৰুতগতিত দৌৰিব বিচাৰে আৰু ইয়াৰ বাবে সকলো সম্ভৱ চেষ্টা কৰি আছে।
বন্ধুসকল,
আগন্তুক ৮-১০ বছৰত আমি ভাৰতীয় ৰে'লক পুনৰুজ্জীৱিত কৰাৰ লক্ষ্য লৈছো। ৪০০তকৈও অধিক নতুন বন্দে ভাৰত ৰেল, ভিষ্টাডম দবা, ভাৰতীয় ৰে'লৰ নতুন পৰিচয় হ'বলৈ গৈ আছে। মালবাহী ৰে’লৰ বাবে সমৰ্পিত ফ্ৰেইট কৰিডৰে পৰিবহণৰ গতি বৃদ্ধি কৰিব আৰু সময় ৰাহি কৰিব। দ্ৰুত ব্ৰডগজ পৰিৱৰ্তনৰ কামে ৰে’ল মানচিত্ৰত নতুন ক্ষেত্ৰ লৈ আহিছে। আৰু এই সকলোবোৰৰ মাজতে আজি দেশখনে ইয়াৰ ৰে'ল ষ্টেচনসমূহৰ আধুনিকীকৰণো কৰি আছে। আজি, যেতিয়া আপুনি বেংগালুৰুৰ 'ছাৰ এম বিশ্বেশ্বৰায় জী'ৰ ৰেল ষ্টেচনলৈ যায়, আপুনি এক বেলেগ পৃথিৱীৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰে। আমাৰ লক্ষ্য হৈছে এনেদৰে দেশৰ মুখ্য ৰে’ল ষ্টেচনসমূহৰ আধুনিকীকৰণ কৰা। এই চিন্তাধাৰাৰ সৈতে, বেংগালুৰু কেণ্টনমেণ্ট, যশৱন্তপুৰ, ৰে’ল ষ্টেচনবোৰো ইয়াত কৰ্ণাটকত পুনৰুজ্জীৱিত কৰা হৈছে।
বন্ধুসকল,
আমাৰ চহৰসমূহৰ মাজত সংযোগে উন্নত ভাৰত গঢ়ি তোলাত এক ডাঙৰ ভূমিকা পালন কৰিব। সময়ৰ প্ৰয়োজন হ'ল দেশত বিমান সংযোগ সম্প্ৰসাৰিত কৰা, আমাৰ বিমানবন্দৰ সম্প্ৰসাৰিত কৰা। বেংগালুৰু বিমানবন্দৰৰ নতুন টাৰ্মিনেলে ইয়াক ব্যৱহাৰ কৰা যাত্ৰীসকলৰ বাবে এটা নতুন সুবিধা আনিব। আজি ভাৰত হৈছে বিশ্বৰ বিমান ভ্ৰমণৰ বাবে দ্ৰুতগতিত বিকশিত হোৱা বজাৰসমূহৰ ভিতৰত এখন। দেশখন যিদৰে আগবাঢ়ি আছে বিমানবন্দৰত যাত্ৰীৰ সংখ্যাও বৃদ্ধি পাইছে। সেয়েহে, আমাৰ চৰকাৰেও দেশত নতুন বিমানবন্দৰ নিৰ্মাণ কৰি আছে। ২০১৪ চনৰ পূৰ্বে, দেশত প্ৰায় ৭০টা বিমানবন্দৰ আছিল। এতিয়া তেওঁলোকৰ সংখ্যা ১৪০তকৈও অধিক অৰ্থাৎ দুগুণলৈ বৃদ্ধি পাইছে। বৰ্ধিত এই বিমানবন্দৰবোৰে আমাৰ চহৰসমূহৰ ব্যৱসায়িক সম্ভাৱনা বৃদ্ধি কৰিছে, যুৱসকলৰ বাবে নতুন সুযোগৰ সৃষ্টি কৰিছে।
বন্ধুসকল,
আজি কৰ্ণাটকে সমগ্ৰ বিশ্বতে ভাৰতত বিনিয়োগৰ বাবে সৃষ্টি কৰা অভূতপূৰ্ব বিশ্বাসৰ পৰাও এক বৃহৎ সুবিধা লাভ কৰিছে। কল্পনা কৰক, যোৱা তিনি বছৰত, যেতিয়া সমগ্ৰ বিশ্ব ক’ভিডৰ দ্বাৰা প্ৰভাৱিত হৈছিল তেতিয়া কৰ্ণাটকত প্ৰায় ৪ লাখ কোটি টকা বিনিয়োগ হৈছিল। কৰ্ণাটক যোৱা বছৰ দেশত এফডিআই আকৰ্ষিত কৰাৰ ক্ষেত্ৰত শীৰ্ষস্থানত আছিল। আৰু যি বিনিয়োগ হৈ আছে সেয়া কেৱল তথ্য প্ৰযুক্তি খণ্ডতে সীমাবদ্ধ নহয়। ইয়াৰ পৰিৱৰ্তে, জৈৱ প্ৰযুক্তিৰ পৰা প্ৰতিৰক্ষা উৎপাদনলৈকে, প্ৰতিটো খণ্ড ইয়াত সম্প্ৰসাৰিত হৈ আছে। আমাৰ কৰ্ণাটকতেই দেশৰ বিমান আৰু মহাকাশযান উদ্যোগৰ ২৫ শতাংশ আছে। আমি দেশৰ সেনাৰ বাবে নিৰ্মাণ কৰি থকা প্ৰায় ৭০ শতাংশ বিমান আৰু হেলিকপ্টাৰ ইয়াত নিৰ্মাণ কৰা হৈছে। দেশত বৈদ্যুতিক বাহন নিৰ্মাণৰ ক্ষেত্ৰতো কৰ্ণাটক বহুত আগবাঢ়ি আছে। আজি, কৰ্ণাটকত ফৰ্চুন ৫০০ কোম্পানীৰ ৪০০ৰো অধিক কাম কৰি আছে। আৰু এই তালিকাখন নিৰন্তৰে বৃদ্ধি হৈ আছে। এই সকলোবোৰ ঘটি আছে কাৰণ আজি কৰ্ণাটক এটা ডাবল ইঞ্জিনৰ শক্তিত চলি আছে।
ভাতৃ আৰু ভগ্নীসকল,
আজি, শাসন হওঁক বা কায়িক আৰু ডিজিটেল আন্তঃগাঁথনি নিৰ্মামেই হওঁক, ভাৰতে এক পৃথক স্তৰত কাম কৰি আছে। আজি, ভাৰতৰ ডিজিটেল পৰিশোধ ভীম ইউপিআই-ৰ বিষয়ে শুনি সমগ্ৰ বিশ্ব আচৰিত হৈছে। এইটো ৮ বছৰ আগতে কল্পনা কৰাটো সম্ভৱ আছিল নেকি? ভাৰতত নিৰ্মিত ৫জি প্ৰযুক্তি, ইয়াক ভাবিব পাৰিলেহেঁতেন নেকি? এই সকলোবোৰত, বেংগালুৰুৰ যুৱ, ইয়াত থকা পেছাদাৰীসকলে এক বৃহৎ ভূমিকা পালন কৰিব লাগিব। ২০১৪ চনৰ পূৰ্বৰ ভাৰতত এই বস্তুবোৰ কল্পনাৰ বাহিৰত আছিল। ইয়াৰ কাৰণ হ'ল যে সেই সময়ত তাত থকা চৰকাৰবোৰৰ এটা পুৰণি চিন্তাধাৰা আছিল। আগৰ চৰকাৰবোৰে গতিক বিলাসিতা, আৰু স্কেলক বিপদাশংকা হিচাপে বিবেচনা কৰিছিল। আমি সেই ধাৰণাটো সলনি কৰিছো। আমি গতিক ভাৰতৰ আকাংক্ষা আৰু স্কেলক ভাৰতৰ শক্তি হিচাপে বিবেচনা কৰোঁ। সেয়েহে, আজি ভাৰতে প্ৰধানমন্ত্ৰী গতিশক্তি ৰাষ্ট্ৰীয় মাষ্টাৰ প্লেনৰ অধীনত দেশত আন্তঃগাঁথনি বিকাশ কৰি আছে। আমি সকলোৱে সাক্ষী যে অতীতত, আন্তঃগাঁথনি নিৰ্মাণৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ সমস্যাটো আছিল সমন্বয়। যিমান বেছি বিভাগ, সিমানে অধিক সংস্থা, নিৰ্মাণত অধিক বিলম্ব হ'ব। গতিকে আমি সকলোকে এটা মঞ্চত অনাৰ সিদ্ধান্ত লৈছিলো। আজি প্ৰধানমন্ত্ৰী গতিশক্তি ৰাষ্ট্ৰীয় মাষ্টাৰ প্লেনৰ অধীনত বিভিন্ন সংস্থাক পোনপটীয়াকৈ ১৫০০তকৈও অধিক স্তৰৰ তথ্য উপলব্ধ কৰা হৈছে। আজি, ডজন ডজন মন্ত্ৰালয়, কেন্দ্ৰীয় আৰু ৰাজ্য চৰকাৰৰ ডজন ডজন বিভাগে এই মঞ্চত যোগদান কৰিছে। আজি দেশখনে ৰাষ্ট্ৰীয় আন্তঃগাঁথনি পাইপলাইনৰ অধীনত ইনফ্ৰাত প্ৰায় ১১০ লাখ কোটি টকা বিনিয়োগ কৰাৰ লক্ষ্য লৈছে। দেশৰ প্ৰতিটো মাধ্যমৰ পৰিবহণৰ বাবে ইজনে সিজনৰ সৈতে সংযোগ স্থাপন, ইজনে সিজনক সমৰ্থন কৰা, দেশৰ শক্তি, সমগ্ৰ শক্তি বহুমুখী আন্তঃগাঁথনিৰ ওপৰত। কিছু সময় আগতে, দেশখনে ৰাষ্ট্ৰীয় লজিষ্টিক নীতিও আৰম্ভ কৰিছে। এই নীতিয়ে দেশত পৰিবহণৰ ব্যয় হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰিব, যাতায়তক উদ্ভাৱনীমূলক কৰি তুলিব।
বন্ধুসকল,
ভাৰতক উন্নত কৰাৰ বাবে, ভৌতিক আন্তঃগাঁথনিৰ লগতে দেশৰ সামাজিক আন্তঃগাঁথনি শক্তিশালী কৰাটোও সমানে প্ৰয়োজনীয়। মই সুখী যে কৰ্ণাটকৰ দ্বৈত ইঞ্জিন চৰকাৰে সামাজিক ইনফ্ৰাৰ প্ৰতি সমানে মনোযোগ দিছে। যোৱা আঠ বছৰত দেশৰ দৰিদ্ৰ লোকসকলৰ বাবে চাৰে তিনি কোটি ঘৰ নিৰ্মাণ কৰা হৈছে। কৰ্ণাটকৰ দৰিদ্ৰ লোকসকলৰ বাবে ৮ লাখতকৈও অধিক পকী ঘৰ অনুমোদিত হৈছে। 'জল জীৱন মিছন'ৰ অধীনত মাত্ৰ তিনি বছৰত দেশৰ ৭ কোটিতকৈও অধিক পৰিয়ালক পাইপযোগে পানীৰ সুবিধা প্ৰদান কৰা হৈছে। কৰ্ণাটকৰ ৩০ লাখতকৈও অধিক গ্ৰাম্য পৰিয়ালেও প্ৰথমবাৰৰ বাবে পাইপযুক্ত পানী লাভ কৰিছে। আয়ুষ্মান ভাৰত আঁচনিৰ অধীনত দেশৰ ৪ কোটি দৰিদ্ৰ লোকে চিকিৎসালয়ত বিনামূলীয়া চিকিৎসা লাভ কৰিছে। কৰ্ণাটকৰ ৩০ লাখৰো অধিক দৰিদ্ৰ ৰোগীয়েও এই আঁচনিৰ সুবিধা লৈছে। মই সুখী যে এই সুবিধাবোৰৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ হিতাধিকাৰী হৈছে আমাৰ মাতৃ, আমাৰ ভগ্নী, আমাৰ কন্যা।
ভাতৃ আৰু ভগ্নীসকল,
আজি এনে কোটি কোটি লোক, সেয়া ক্ষুদ্ৰ কৃষকেই হওক, ক্ষুদ্ৰ ব্যৱসায়ীয়েই হওক, মাছমৰীয়াই হওক, পদপথৰ বিক্ৰেতাই হওক, প্ৰথমবাৰৰ বাবে দেশৰ উন্নয়নৰ মূলসুঁতিত যোগদান কৰিছে। 'প্ৰধানমন্ত্ৰী কিষাণ সন্মান নিধি'ৰ অধীনত, দেশৰ ১০ কোটিৰো অধিক কৃষকৰ বেংক একাউণ্টলৈ প্ৰায় ২.২৫ লাখ কোটি টকা স্থানান্তৰ কৰা হৈছে। কৰ্ণাটকৰ ৫৫ লাখতকৈও অধিক ক্ষুদ্ৰ কৃষকেও প্ৰায় ১১,০০০ কোটি টকা লাভ কৰিছে। প্ৰধানমন্ত্ৰী স্বনিধিৰ অধীনত, দেশৰ ৪০ লাখৰো অধিক পদপথৰ বিক্ৰেতাই বিত্তীয় সাহায্য লাভ কৰিছে। কৰ্ণাটকৰ ২ লাখতকৈও অধিক পদপথৰ বিক্ৰেতাও ইয়াৰ পৰা লাভান্বিত হৈছে।
বন্ধুসকল,
এইবাৰ ১৫ আগষ্টত লালকিল্লাৰ পৰা মই আমাৰ দেশৰ ঐতিহ্যক লৈ গৌৰৱৰ কথা কৈছিলো। আমাৰ ঐতিহ্য সাংস্কৃতিক আৰু আধ্যাত্মিকো। আজি ভাৰত গৌৰৱ ৰে’লে দেশৰ বিশ্বাস আৰু আধ্যাত্মিকতাৰ স্থানসমূহক সংযোগ কৰাৰ লগতে 'এক ভাৰত-শ্ৰেষ্ঠ ভাৰত'ৰ মনোভাৱ শক্তিশালী কৰি আছে। এই বছৰ এতিয়ালৈকে, দেশৰ বিভিন্ন প্ৰান্তলৈ এই ৰে’লখনৰ ৯টা ভ্ৰমণ সম্পূৰ্ণ হৈছে। শিৰদী মন্দিৰ হওক, শ্ৰী ৰামায়ণ যাত্ৰা হওক, দিব্য কাশী যাত্ৰা হওক, এনে সকলো ৰে'লযাত্ৰীসকলৰ বাবে অতি আনন্দদায়ক অভিজ্ঞতা লাভ কৰিছিল। আজি কৰ্ণাটকৰ পৰা কাশী, অযোধ্যা আৰু প্ৰয়াগৰাজলৈ যাত্ৰা আৰম্ভ হৈছে। ই কৰ্ণাটকৰ লোকসকলক কাশী অযোধ্যা ভ্ৰমণ কৰাত সহায় কৰিব।
ভাতৃ আৰু ভগ্নীসকল,
সমাজক ভাগৱত-ভক্তি আৰু সামাজিক শক্তিৰ সৈতে কেনেদৰে সংযোগ কৰিব পাৰি সেই বিষয়ে আমি সন্ত কনকদাসজীৰ পৰাও অনুপ্ৰেৰণা লাভ কৰিছো। এফালে, তেওঁ কৃষ্ণ-ভক্তিৰ পথ বাছি লৈছিল, আৰু আনহাতে, 'কুল-কুল-কুল ভেণ্ডাদিৰী' বুলি কৈ, তেওঁ জাতিৰ ভিত্তিত বৈষম্য ৰক্ষা কৰাৰ বাৰ্তা দিছিল। আজি, সমগ্ৰ বিশ্বতে বাজৰাৰ গুৰুত্ব অৰ্থাৎ মোটা শস্যৰ বিষয়ে আলোচনা হৈছে। সন্ত কনকদাসজীয়ে সেই সময়ছোৱাতে বাজৰাৰ গুৰুত্ব প্ৰতিষ্ঠা কৰিছিল। তেওঁৰ ৰচনা আছিল - ৰাম ধন্য চৰাইতে। তেওঁ কৰ্ণাটকৰ আটাইতকৈ প্ৰিয় বাজৰা ৰাগীৰ উদাহৰণ দাঙি ধৰি সামাজিক সমতাৰ বাৰ্তা দিছিল।
ভাতৃ আৰু ভগ্নীসকল,
আজি, বেংগালুৰু চহৰখনক নাদপ্ৰভু কেম্পেগৌড়াজীয়ে কল্পনা কৰাৰ দৰে বিকাশ কৰাটো আমাৰ প্ৰয়াস। এই চহৰখনৰ বসতি ইয়াত থকা লোকসকলৰ বাবে কেম্পেগৌড়াজীৰ এক মহান উপহাৰ। এই নিষ্পত্তিত তেওঁ যিবোৰ সূক্ষ্ম তাৰ যত্ন লৈছে সেয়া আশ্চৰ্যজনক, অনন্য। শতিকা পূৰ্বে তেওঁ বেংগালুৰুৰ লোকসকলৰ বাবে বাণিজ্য, সংস্কৃতি আৰু সুবিধাৰ বাবে এক পৰিকল্পনা প্ৰস্তুত কৰিছিল। বেংগালুৰুৰ মানুহে এতিয়াও তেওঁৰ দৃষ্টিভংগীৰ পৰা লাভান্বিত হৈ আছে। আজি, ব্যৱসায়ে হয়তো ইয়াৰ চেহেৰা সলনি কৰিছে, কিন্তু 'পেটে' এতিয়াও বেংগালুৰুৰ বাণিজ্যিক জীৱনৰেখা হৈ আছে। নাদপ্ৰভু কেম্পেগৌড়াজীয়েও বেংগালুৰুৰ সংস্কৃতি সমৃদ্ধ কৰাত এক গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰিছে। বিখ্যাত গাভি-গংগাধৰেশ্বৰ মন্দিৰ হওক বা বাসৱনগুড়ি অঞ্চলৰ মন্দিৰ হওক, এইবোৰৰ জৰিয়তে কেম্পেগৌড়াজীয়ে বেংগালুৰুৰ সাংস্কৃতিক চেতনাক চিৰদিনৰ বাবে জীয়াই ৰাখিছিল। বেংগালুৰু চহৰৰ মানুহে এই চহৰখনৰ এনে এক অতুলনীয় বসতিৰ বাবে কেম্পেগৌড়াজীৰ ওচৰত সদায় কৃতজ্ঞ হৈ থাকিব।
বন্ধুসকল,
বেংগালুৰু এখন আন্তৰ্জাতিক চহৰ। আমি আমাৰ ঐতিহ্যক আধুনিক আন্তঃগাঁথনিৰে সমৃদ্ধ কৰিব লাগিব। এইটো কেৱল সকলোৰে প্ৰচেষ্টাৰেহে সম্ভৱ। আকৌ এবাৰ, নতুন প্ৰকল্পৰ বাবে মই আপোনালোক সকলোকে অভিনন্দন জনাইছো। মই আমাক আশীৰ্বাদ দিয়া শ্ৰদ্ধেয় সাধুসকলৰ প্ৰতি কৃতজ্ঞতা জ্ঞাপন কৰিছো আৰু কৰ্ণাটকৰ যুৱপ্ৰজন্ম, কৰ্ণাটকৰ মাতৃ, ভগ্নীসকল, ইমান বৃহৎ উৎসাহ আৰু উৎসাহেৰে ভৰি থকা কৃষকসকলে আমাক আশীৰ্বাদ জনাইছে। মই আপোনালোকৰ প্ৰতি আন্তৰিক কৃতজ্ঞতা জ্ঞাপন কৰিছো।
ধন্যবাদ!